Podpis
elektroniczny
Wychodząc naprzeciw Państwa
oczekiwaniom uruchomiliśmy Punkt Rejestracji Sigillum , gdzie mogą
Państwo zakupić Bezpieczny Podpis Elektroniczny (certyfikat kwalifikowany), jak
i inne oferowane przez
nas certyfikaty
elektroniczne, na chwilę obecną jesteśmy jedynym partnerem Sigillum
działającym na terenie Częstochowy. Procedura uzyskania e-podpisu trwa bardzo
krótko , jesteśmy w stanie zrealizować Państwa zamówienie w ciągu 24 h , przy
większych zamówieniach terminy realizacji są ustalane z każdym klientem
indywidualnie.
Wymagana jest jedna wizyta klienta w punkcie rejestracji podczas
której są dopełniane wszystkie formalności i jest weryfikowana tożsamość
zamawiającego. W przypadku kiedy przyjazd do nas jest dużym utrudnieniem dla
Państwa , możemy przeprowadzić wszelkie formalności u klienta , koszt takiej
usługi jest negocjowany z klientem w zależności od wielkości zamówienia i
miejsca wykonania usługi.
Procedura uzyskania e-podpisu ( krok po kroku )
:
1. Klient
rejestruje się w Elektronicznym Punkcie Rejestracji ( EPR ) na stronie
www.sigillum.pl , następnie po zalogowaniu
wypełnia wymagane formularze zgłoszeniowe.
( w sprawach zwiazanych z obsługą
EPR - wypełnianie formularzy prosimy o kontakt z infolinią Sigillum
tel. 22 464 79 79
)
2. Inspektor ds. rejestracji kontaktuje się
z klientem i uzgadnia termin spotkania w PR
3. Klient
kompletuje wymagane dokumenty oraz dokonuje przedpłaty na
konto Sigillum (dane do wpłaty)
4. Podczas
spotkania z klientem Inspektor ds. rejestracji dokonuje weryfikacji tożsamości,
następnie zostaje podpisana umowa oraz wydany certyfikat.
(klienci odnawiający certyfikat powinni mieć ze sobą kartę kryptograficzną
!!! )
UWAGA ! Certyfikat nabiera ważności
najwcześniej następnego dnia po jego wydaniu lub w terminie podanym przez klienta.
Przewodnik dla klienta (pdf.)
Wzory umów (pdf.)
Cennik
Instrukcja użytkownika
e-deklaracje (pdf.)
Przewodnik
konfiguracji programu płatnik (pdf.)